Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Premature Baby tickers

戒尿布

读了J Sky 的部落格 - 尿布,让我想起了卓瀚。

这几个晚上,瀚一直跟我说他不要穿尿布,晚上喝完最后一支奶,半夜起来,吵着要尿尿。临睡前,我会给他尿尿,可是半夜我可不理他。怎么知道,早上起来尿布干干的。我的天啊!小鬼,你忍尿?

是不是时候该戒掉尿布?妈咪还没有心理准备呢!如果你半夜尿床怎么办?我还没找到便宜的Protector。给我一点时间。现在穿着尿布先。

5 comments:



J Sky said...

Wyneth, yr Jn doesnt wanna wear, shd let him try and see mah, adui, why have to wait ler? em..

凯妈 said...

ya loh..why need to wait somemore...i scolded her de. haha...ask her use mattress protector for temporary also can ma.

Vickylow said...

妈咪不要再等了,瀚瀚已经长大了,不要尿片了。

HK said...

hahahhaa....siao mummy...LOL

EJ said...

See neth, ur case ks different ler... Is ur j request not to wear and also his diaper always dry wo...l